تصویر هدر بخش پست‌ها

𝔹𝕒𝕕 𝕓𝕝𝕠𝕘

با وبلاگی از جنس خفن در خدمتتون هستیم 🌷 از رمان گرفته تا کیپاپ..... اینجارو از دست نده 💕🌷

🔥معرفی نویسنده جدید 🔥

🔥معرفی نویسنده جدید 🔥

| 𝐌𝑒ⓛƗ𝕊Ş𝕒༒

بیا ادامه تا باهام آشنا شی ❄️ (:::::

 

 

نویسنده جدید هستم 🥺 

کیپاپ گوش می دم 🌟

اسمم ملیساس 14 سالمه 

مدیر وب اجی مه 👻❤️ 

امیدوارم فعالیت های مناسبی برای وبلاگ داشته باشم 

4 رمان هم زمان دارم می‌نویسم حاضرم هر فعالیتی بزارم 

ولی یکم برام سخت میشه رمان بزارم 

ولی اگه شما بخواین به روی چشم 

من اوتاکو_ کیدرامر _میراکولر_ ارمی _بلینک و.... 

کلا سرم با اینا شلوغه 🙃🎀 

 

رمان هایی که دارم مینویسم: 

 

حکم عشق 🎀 

به طرز عاشقانه ای ازت متنفرم 💜 

شمارا به یاد نمی اورم ⭐

nest of love🦋

 

خب خب شما بگین رمان بزارم یا ن؟

 

 

تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
2 ماه پیش
پست عید بزارید .
اوکی
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
کامنت
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
......
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
2 ماه پیش
خوش آمدی گلم 😄
مرسیییی 😉
ی دوست قدیمی شنیدی میگن (پارسال دوست امسال اشنا) این شعر وضعیت منو اونه الان😐♥️
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
آهان فهمیدم
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
عا خوش اومدی آجی
مرسیییی 😉🐾
اینجام پیدات کردم هیهی
بعله🤨 مشخصه پیگیری😐
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
این دیگه کیه ؟؟،
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد