تصویر هدر بخش پست‌ها

𝔹𝕒𝕕 𝕓𝕝𝕠𝕘

با وبلاگی از جنس خفن در خدمتتون هستیم 🌷 از رمان گرفته تا کیپاپ..... اینجارو از دست نده 💕🌷

عشق لجباز من💓 part 1

عشق لجباز من💓 part 1

| 🦋 ƧΛПΛ 🦋

ادامه مطلب 

 

 

مرینت:از خواب پا شدم دست و صورتمو شستم لباس هام رو پوشیدم رفتم پایین دیدم که مامان توی حال نشسته سلام کردم میخواستم برم دانشگاه که مامان گفت ..

سابین: مرینت امروز منو بابات میریم ( مارسی) برای دو هفته گفتم اگر میخواهی تو هم با ما بیا ..

مرینت: نه مامان جون من درس دارم الانم باید برم دانشگاه خدا نگهدار..

سابین: باشه مواظب خودت باش خدا نگهدار..‌

مرینت: رفتم دانشگاه آلیا را دیدم برایش دست تکون دادم 

مرینت: سلام آلیا 

الیا: سلام مرینت چی خبرا

مرینت: سلامتی  نینو چطوره.     ( اینجا نینو با آلیا ازدواج کرده و آلان نینو خارج از کشوره ) 

آلیا: خوبه مرسی زنگ زده بود سلام رسوند ..‌.

دینگگگگگگگگ دینگگگگگ 

مرینت: بریم کلاس ؟؟؟ 

الیا: باشه بریم ..‌

توی کلاس👇

مرینت: استاد فزیک داشت مثل همیشه ور ور میکرد که زنگ خورد و استاد هم از کلاس رفت بیرون چون امروز یک درس داشتیم منم با آلیا رفتم به طرف خونه توی راه داشتیم حرف میزدیم که یهو یک ماشین به سرعت اومد و زد به من منم دیگه هیچی نفهمیدم ....‌‌

 

از زبون لوکا 👇

امروز خیلی دیرم شده بود باید یک قرار داد مهمه را امضا میکردم واسه همون سرعت ماشینم رو زیاد کردم که یهو به یک دختر زدم اونم افتاد سری از کاشین پیاده شدم رفتم سمتش دیدم که صورتش خونی بود اون دختری که کنارش بود مرینت صداش میزد منم سری بلندش کردم بردمش توی ماشین و به سرعت به سمت بیمارستان رفتم ....

 

 

تمام شد 

لایک و کامنت فراموش نشه 

❤️👋❤️👋❤️👋❤️👋❤️

 

ثنا چش شده خدا بد نده رفته بود کما؟ اینجوری میگفتن اگه بی‌ادبی ببخشی😭😭
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
یکی به ثنا چاقو زده بود الان حالش خوبه از کما اومده بیرون
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
1 ماه پیش
دلم برای بابا بزرگم تنگ شده چون ۱ هفتس از دست دادمش 🥹 برای بابا بزرگم دعا می کنی حالش خوب باشه؟
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
من برای بابا بزرگت دعا میکنم توی برای مدیر این وبلاگ یعنی ثنا
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
1 ماه پیش
واییییییییییی مرسیی، باشه
تو یه هفته از دست دادیش منی که سال ۱۳۹۹ بدترین سالم بود چی؟؟ اون روز تولدم مامان با بابام دعوا کردن ۱۲ اردیبهشت بابابزرگم فوت کرد و بعدش شوهر خالم و من حتی مامان‌بزرگمم ندیدم یعنی مامانم چهار سالش بوده از دست داده دیگه چه برسه به من!!این هرچند به دهات میریم دیگه هیچ لذتی برای ما و فامیل هامون نداره 😔😔😔🥺😢😢😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
اوخیی بمیرم واسه هر دو تا تون 😔😔
عالی بپارت گلم😁❤️
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
مرسی باشه
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
1 ماه پیش
یک سوال چرا مرینت از لوکا و آدرین متنفره؟؟؟؟؟
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
پارت های بعد متوجه میشی
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
1 ماه پیش
اخه کاورت میگه مرینت عاشق لوکا میشهههههه
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
آره یکم اسپویل مرینت به لوکا میگه عاشقشه ولی نیست اون میخواد فرار کنه این که از چی از کجا و از دست کی اون را بعدا میفهمی عزیزم
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
1 ماه پیش
آهان مرسیی،پارت بعدی بده
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
باشه
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
1 ماه پیش
عالیززز
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
مرسیییی
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
1 ماه پیش
کوتاه بودددد🫠
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
ببخشید دیگه
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
1 ماه پیش
دومین کامنت 😗
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
❤️❤️❤️❤️
تصویر پروفایل Mahsa سطح تجربه Mahsa
Mahsa
1 ماه پیش
عالییییییییی بود
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
مرسیییی❤️
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد