تصویر هدر بخش پست‌ها

𝔹𝕒𝕕 𝕓𝕝𝕠𝕘

با وبلاگی از جنس خفن در خدمتتون هستیم 🌷 از رمان گرفته تا کیپاپ..... اینجارو از دست نده 💕🌷

رمان باهم دیگه💜

رمان باهم دیگه💜

| 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐

های گایز!

سلام بچه ها نویسنده جدید وب هستم🥰

من یه رمان نوشتم که اونم برو ادامه مطلب

رمان باهم دیگه😚

سلام مرینت هستم ۱۸ ساله

شغل: دانش آموز طراح لباس،هنرمند

خانواده: دارد و خیلی مهربون

 

 

سلام آدرین هستم ۱۹ ساله

شغل: دانش آموز، هنرمند

خانواده : دارد با پدرش زندگی میکند

 

سلام آلیا هستم دوست صمیمی مرینت ۱۹ ساله

شغل:هنرمند و خبرنگار

خانواده: دارد و خیلی پر جمعیت

 

فیلیکس هستم ۱۹ ساله دشمن همه اینها مخصوصا آدرین

خانواده: دارد

شغل: هیچ بیکار و بی اعصاب و بد جنس

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

 

مرینت:واای چه قد خسته شدم سری برم به خونه 

چند دقیقه بعد#

یه زنگ به آلیا بزنم

درحال رفتن بودم که رسیدم به خونه آخه من همیشه بعد مدرسه یکم میخوابم

 

کمی بعد

مرینت:بعد دوساعت خوابیدم درس رو مرور و حل کردم 

اصلا یادم تولد آلیا هست!!وای مرینت تو چقد کله شقی🫠

 

مرینت: الو جولیکا امروز تولد آلیا هست به همه بگو بیان به مهمونی و به نینو بگو که آهنگ مورد علاقه آلیا رو بزاره مهمونی ساعت ۸ شب شروع میشه تا اون موقعه من با آلیا بیرون میرم و شما کار خودتون رو انجام بدید

 

جولیکا: باشه بای مرینت🖐

 

مری: بای عزیز

 

مرینت: الو سلا آلیا

 

آلیا: بله سلام مرینت!چه خبر دختر

مرینت: آلیا میای بریم بیرون؟؟

آلیا:الان؟ 

مرینت: آره

آلیا: باشه پس بزار آماده بشم

مرینت: باشه

 

★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

 

بچه ها این معرفی بود ببخشید کم بود چون معرفی بود برای پارت اول خیلی جنجالی و عالی است ممنون بابت حمایت دوستان🥰😍

 

 

لایک: 2 کامنت:2 

ممنون کیوتام و بای

تصویر پروفایل 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐 سطح تجربه 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
2 ماه پیش
بچه ها ممنون بخاطر نظر هاتون چون من بلد نیستم زیر نظر هاتون ج بدم همین اینجا میگم : ممنون بچه ها شما لطف دارید🥰
عالی
تصویر پروفایل 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐 سطح تجربه 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
2 ماه پیش
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
تصویر پروفایل 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐 سطح تجربه 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
2 ماه پیش
مرسی عزیزم🥰
عالی
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
عالی بوددددد خوش اومدی عزیزم ✨️✨️✨️💓💓
تصویر پروفایل 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐 سطح تجربه 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
2 ماه پیش
مرسی عزیزم ممنون❤️❤️❤️❤️
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد