تصویر هدر بخش پست‌ها

𝔹𝕒𝕕 𝕓𝕝𝕠𝕘

با وبلاگی از جنس خفن در خدمتتون هستیم 🌷 از رمان گرفته تا کیپاپ..... اینجارو از دست نده 💕🌷

پارت ۱ عشق و نفرت

| Ariana Khademi

صبح بود. صدای گنجشکان بهشتی مرا از خواب بیدار می  کند. خودم را معرفی نکردم. من الیزابت فرشته عشق هستم. همان فرشته ای که کار های خوب شما را یاد داشت می کند. من دنبال صلح و آرامش هستم. 

لباس صورتیم را می پوشم یک دامن پف پفی و با یک کراپ صورتی. از پله های قصر پایین می روم.

 این قصر ۵۴ اتاق و سه طبقه دارد. هر اتاق مخصوص یک فرشته است. طبقه اول برای فرشته های خوب یعنی فرشته هایی که کار های مربوط به کارهای خوب جامعه را انجام می دهند طبقه دوم برای فرشته های بد یا به عبارت دیگه شیطان هست. به طبقه دوم جهنم هم گفته می شود. طبقه سوم که بهترین طبقه است. مربوط به فرشته های است که قبلاً انسان بودند. در اصل انسان های خوب که گناهانشان انگشت شمار است به عنوان فرشته انتخاب می شوند و بهترین طبقه این قصر زندگی می کنند. این قصر خیلی بزرگ، در اصل جهان آخرت است. 

از پله ها پایین می روم و به اتاغ مخصوص انجام کار های فرشته های خوب  می روم این اتاغ یکی از بزرگ ترین اتاغ ها این قصر. پشت میزم می نشینم تا میام کار ها را شروع کنم فرشته اعظم کار های خوب میاد آن رییس فرشته های خوب  است.

به من می گوید: الیزابت به دفترم بیا باهات کار مهمی با تو دارم. 

وارد اتاغ می شوم. رییس شیاطین( همون فرشته های بد )  با یکی از شیاطین که درجه ی آن با من یکی است آنجا بودند.

رییس شیاطین می گوید: دنیا در حال نابودی است.

من و همان شیطانی که با من هم درجه است که در اصل اسمش جان باهم می گوییم: وات؟ یعنی چی دارد دنیا نابود می شود.

اگر از این پارت خوشتون آمد لایک فراموش نشه ❤️

راستی، پارت ۲ فردا ساعت ۴ پست می شود💌🕗

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 

تصویر پروفایل Mahsa سطح تجربه Mahsa
Mahsa
2 ماه پیش
عالی بود
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
عالی بود
تصویر پروفایل Ariana Khademi سطح تجربه Ariana Khademi
Ariana Khademi
2 ماه پیش
مرسی🔥
عزیزم رمانت قشنگه ولی بزار ادامه مطلب ❤️
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
2 ماه پیش
نخونده ولی عالیی
تصویر پروفایل Ariana Khademi سطح تجربه Ariana Khademi
Ariana Khademi
2 ماه پیش
لطف داری❤️
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد