تصویر هدر بخش پست‌ها

𝔹𝕒𝕕 𝕓𝕝𝕠𝕘

با وبلاگی از جنس خفن در خدمتتون هستیم 🌷 از رمان گرفته تا کیپاپ..... اینجارو از دست نده 💕🌷

پارت ۲ عشق و نفرت

| Ariana Khademi

رییس فرشته های خوب آزمون می خواد آرام باشیم. بعد می گوید: خوب گوش کنید . انسان های خوب دارند کمتر و کمتر می شوند. همون خوب می دانیم که اگر انسان خوبی روی زمین نماند که گناهانش انگشت شمار شود خلع در دنیا پخش می شود و همه ما  می بلعد. ما سال های قبل هم این مشکل را داشتیم، ولی الان وضعیت قرمزه!😱

رییس ادامه داد: یادم شما دوتا( الیزابت و جان) هفته پیش یک نامه برای باز نشستگی دادید. و شما دوتا بهترین کارمند هرکدام تو بخش خودتون هستید.

من می گویم: منظورتون از این حرف ها چیه؟.

رییس می گوید : ما که به کسی بازنشستگی زود هنگام نمی دهیم مخصوصا که شماها یکی از بهترین کارمند ها هستید خوب ما هستید. ولی اگر که شما ها یک سفر کوچک به زمین بکنید و با یک چند تا موجود عجیب بجنگید کارای غیر ممکن را ممکن کنید و جون خودتون به خطر بندازید به  پنت هاوس قصر خواهید رفت تازه با امکانات ویژه🥳😬

رییس شیاطین می گوید: البته این سفر خیلی خطرناک و ممکنه با این که فرشته هستید جون خودتون را از دست دهید و کلا از هستی پاک شوید.

رییس فرشته های خوب می گوید: تصمیم با خودتون. شما با این کار هم به خودتون هم به این دنیا لطف بزرگی کردید. لازم نیست همین الان جواب دهید می توانید در موردش فکر کنید.

من در فکر فرو میروم. حالا باید چیکار کنم؟؟؟؟؟

اگر از این پارت خوشتون آمد لایک فراموش نشه ❤️

راستی پارت ۳ فردا ساعت ۴ پست می شود.💌🕗

 

 

 

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد