تصویر هدر بخش پست‌ها

𝔹𝕒𝕕 𝕓𝕝𝕠𝕘

با وبلاگی از جنس خفن در خدمتتون هستیم 🌷 از رمان گرفته تا کیپاپ..... اینجارو از دست نده 💕🌷

طنز

طنز

| 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐

اول لایک و بعد ادامه

‹ � #طنز😂🌵›

بعنوان‌ کسی‌که کلاس پنجم مبصر بودم میگم قدرت هیچکس رو نمیشناسه!
 

#######################

#طنز🤣🌵>> 

من همون ادمی ام که حوصله ندارم از جام بلند شم در اتاقم رو ببندم




ولی حوصله دارم  چهار تا خیابون دنبال داداشم بدو ام 
و کتکش بزنم چون ازش خواستم

در اتاقم رو ببنده و نبسته😐😂🤣🤣

######################

 

#طنز🤣🌵>> 

داییم داشت به بابام پیشنهاد شراکت میداد که بیا یه باغ بخریم و دامپروری راه بندازیم.


بابام گفت من یه بار یه گوسفند پرورش دادم واسه هفت پشتم بسه!
هرچی فکر کردم دیدم ما گوسفند نداشتیم تاحالا 😐😂😂🤣
 

تصویر پروفایل ZAHRA:)...... سطح تجربه ZAHRA:)......
ZAHRA:)......
1 ماه پیش
عالی😂
تصویر پروفایل 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐 سطح تجربه 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
1 ماه پیش
مرسی عزیزم 🥰
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد