تصویر هدر بخش پست‌ها

𝔹𝕒𝕕 𝕓𝕝𝕠𝕘

با وبلاگی از جنس خفن در خدمتتون هستیم 🌷 از رمان گرفته تا کیپاپ..... اینجارو از دست نده 💕🌷

طنز

طنز

| Mahsa

لایک کن برو ادامه

لایک نکرده نریا😉

یک روز یک دانشجو در دانشگاه در سلف غذاخوری کنار استادش نشست.استاد او که ناراحت شده بود گفت:(تا حالا دیدی گاو و پرنده با هم غذا بخورن؟) دانشجو گفت:(من الان می پرم میرم یه جا دیگه) استاد او با خودش گفت ولش کن سر ازمون پایان ترم تلافی میکنم. بعد از ازمون استاد دید نمره دانشجو اونقد نیست که اونو بندازه و بهش گفت  من یک سوال ازت می پرسم اگه درست جواب بدی پاس میشی بین 2 کیسه حاوی معرفت و پول کدوم رو انتخاب میکنی؟ دانشجو گفت کیسه پول استاد گفت اما من معرفت رو انتخاب می کردم. دانشجو:هر کی هر چی رو که نداره انتخاب میکنه. استاد عصبانی میشه و پای برگ دانشجو مینویسه گاو. دانشجو میگه استاد دیدم اسمت رو نوشتی اما ندیدم امضا کنید

 

ویژگی مشترک برگه امتحان با دماسنج چیه؟ 

ج) هر 2تاشون وقتی به صفر برسن تن ادم میلرزه

 

داخل برگه امتحان اومده بود قانون اهم را توضیح دهید. جواب دوستم:هنگامی که داخل سرویس بهداشتی هستیم و کسی در میزند میگوییم اهم اهم

 

یک ساعته پشت تلفن دارم با بابام صحبت میکنم بعد میپرسه خودتی؟ میگم:« پـ نـ پـ جهت پرداخت قبض تلفن همراه شماره 1، جهت اطلاع از میزان قبض شماره 2، جهت.. »یکدفعه دیدم بابام تلفنو قطع کرده.

 

حیف نون با زنش رفته بود پیک نیک.زنش گفت بریم زیر سایه درخت اما حیف نون گفت همینجا وسط خیابون امن تره. خلاصه که سفره پیک نیک رو وسط خیابون پهن کردند و نشستند. یه کامیونی اومد رد شه هر چه بوق زد اونا تکون نخوردند. اخر ماشینه کج کرد و رفت تو درخت. حیف نون به زنش گفت اگه زیر اون درخت نشسته بودیم الان مرده بودیم.

 

 

 

هرگز نشه فراموش     لایک و کامنت فراوون

 

 

 

 

 

 

تصویر پروفایل ZAHRA:)...... سطح تجربه ZAHRA:)......
ZAHRA:)......
1 ماه پیش
عالی😂
تصویر پروفایل Mahsa سطح تجربه Mahsa
Mahsa
1 ماه پیش
مرسییی🌸🌸
تصویر پروفایل 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐 سطح تجربه 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
1 ماه پیش
عالییی
تصویر پروفایل Mahsa سطح تجربه Mahsa
Mahsa
1 ماه پیش
مرسییی🌸🌸
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد