تصویر هدر بخش پست‌ها

𝔹𝕒𝕕 𝕓𝕝𝕠𝕘

با وبلاگی از جنس خفن در خدمتتون هستیم 🌷 از رمان گرفته تا کیپاپ..... اینجارو از دست نده 💕🌷

اهم اهم مهم😃

اهم اهم مهم😃

| 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐

ادامه

سلوم بچه ها مدیر سوم  وب هستم و از فردا قراره فعالیت کنم چون کم فعالیت کردم آخه تو وب منحرفان لیدی باگ باید پست بزارم و اینکه امتحانات نزدیکه و اینکه تابستون میترکونم خب کمیک منحرفی رمان عکس و ...میزاریم بعد امتحانا که بیشترتر میشه پس لایک و کامنت بزارید دوستان وب منحرفان هم کمیک میزارم اونجا هم میتونید ببینید 

بای باییی😀😃

وایسا خودمو معرفی نکردم البته کردم ولی بازم

من اسمم نازنینه ۱۴ سالمه کلاس هفتم هستم وبلاگ هام:لیدی باگ .منحرفان شریف.پرپل وب. کیوت کده.همه چی کده. نویسندگان بزرگ .این وب.

و اینکه چند ماهی میشه تو وب اومدم من مدیون این وبم چون من اینجا نویسنده شدم و طلا گرفتم و رفتم وب لیدی با اینکه نقره میخواست صبر کردم تا صلا بگیرم و توی یه ماه موفق شدم طلا بگیرممم 😀

تصویر پروفایل Parmis Malek mohammadi سطح تجربه Parmis Malek mohammadi
Parmis Malek mohammadi
2 هفته پیش
سلام خوش اومدی نازنین جون❤️ میشه صفحه رمز ها رو بدی
تصویر پروفایل 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐 سطح تجربه 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
2 هفته پیش
سلام مرسی من بودم تو این وب نویسنده بودم ولی شدم مدیر ۳یا۴ ماهی میشه ... صفحه رمز چی؟
صفحه رمز عااا اشتباه گفتی نفهمید تو وب منحرفان شریف پست ثابت هست
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 هفته پیش
یعنی چی من که نفهمی دن
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
3 هفته پیش
خوش اومدی
تصویر پروفایل 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐 سطح تجربه 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
3 هفته پیش
ممنون عزیزم💜
تصویر پروفایل ZAHRA:)...... سطح تجربه ZAHRA:)......
ZAHRA:)......
3 هفته پیش
خوشوقتم💙😁
تصویر پروفایل 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐 سطح تجربه 𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
𝓜𝓐𝓡𝓘𝓐
3 هفته پیش
منم عزیزم
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد