تصویر هدر بخش پست‌ها

𝔹𝕒𝕕 𝕓𝕝𝕠𝕘

با وبلاگی از جنس خفن در خدمتتون هستیم 🌷 از رمان گرفته تا کیپاپ..... اینجارو از دست نده 💕🌷

عشق لجباز من💓 part 2

عشق لجباز من💓 part 2

| 🦋 ƧΛПΛ 🦋

سلام ادامه 

 

 

از زبون لوکا 👇

به بیمارستان رسیدیم سری اون دختره رو بلند کردم رفتم توی بیمارستان یک دوکتور اومد و گفت👇

دوکتور: ایشون خون زیادی از دست دادند باید سری به اتاق عمل ببریمشون ...

آلیا: باشه باشه شما هر کاری انجام میدید سری انجام بدید لطفا ...

راوی💓

مرینت را به اتاق عمل انتقال دادند بعد یک عمل سخت 👇 4 ساعت بعد 👇

مرینت: آروم آروم چشمام رو باز کردم نمی دونستم کجام ولی خیلی سرم درد میکرد ..‌‌

لوکا: مرینت را به اتاق عمل انتقال دادند من و دوست شم منتظر موندیم که دوستش گفت ..‌

آلیا: بیبین اگر بلای سر مری بیاد زنده زنده آتیشت میزنم مطمعا باش کاری میکنم که تمام عمرت توی زندان آب خنک بخوری ....

لوکا: من هیچی نگفتم داشت راست می‌گفت دوکتور اومد گفت که بعد چهار ساعت بعد بهوش میاد....

آلیا: رفتم اتاق مری دیدم که به هوش اومده خیلی خوشحال شدم گفتم ....

آلیا: مری مری جونم حالت خ به عزیزم ..

مری: آ.... آر....آره ....خو.....خوب.....خوبم ....

آلیا: داشتین حرف میزدیم که دوکتور اومد ....

دوکتور: حالتون خوبه خانم مرینت ؟؟ 

مری: بله خوبم مرسی.... 

از زبون مرینت👇

اداشتیم با آلیا حرف میزدیم که یهو یک آقای با موهای آلی و چشم های آبی وارد اتاق شد آروم سلام کرد بعد شروع کرد به معرفی کردن خودش .....

لوکا: سلام خانوم مرینت من لوکا کافین استم من شمارو با ماشینم زیر گرفتم واقعا شرمندم ..

آلیا: پس میخواستی نباشی 😒😑

لوکا: بیبینید خانوم مرینت هزینه بیمارستان هر چقدر که شود خودم پرداخت میکنم ....

آلیا: نه لازم نکرده خودمون پرداخت میکنیم نمی خواد 😒

مرینت: عه آلیا آخه این چی حرفی است نه آقای کافین هیچ نیازی به معذرت خواهی نیست من الان حالم خوبه 

لوکا: باشه پی من الان یکم کار دارم بعدا بهتون سر میزنم فعلا 👋👋

مرینت: باشه خدا نگهدار 👋👋

نکته: مادر و پدر مری الان توی کانادا استند ....

لوکا: وای چی دختر خوشکلی خود اون چشم های آبی و اون موهای آبی واقعا خیلی خیلی خوشکل بود ...

یدقه وایستا نکنه من عاشقش شدم...

آره من عاشقش شدم من دیوانه شم و من بدستش میارم چون یک نقشه خوب دارم 😈😈

 

خوب خوب تمام شد 

شرط پارت بعدی ¹⁰ لایک و ²⁰ کامنت 

بایییی👋❤️👋❤️👋💓

تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
1 ماه پیش
بعدیی
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
1 ماه پیش
باشه فردا میدم
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
2 ماه پیش
عالییبود ثنا جونم
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
2 ماه پیش
مرسی ثنا نیست
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد